>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
Mapedia
|
Motoko Kusanagi |
Bohaterka „Ghost in the Shell”. W stopniu majora. Przełożona agentów Sekcji 9, jedyny żeński cyborg w jednostce. Jej przeszłość jest bardzo niejasna. Wiadomo tylko tyle, że od dzieciństwa posiada całkowicie sztuczne ciało (prawdziwe straciła w wypadku), i że służyła w JGSDF (japońskie siły samoobrony) razem z Batou i Ishikawą, gdzie dosłużyła się stopnia majora. Sądząc po „jakości” jej cybernetycznego ciała i tym co mówi Batou, Major jest wynikiem wojskowych eksperymentów lub prototypem nowego typu „ciała bojowego”. Doskonała maszyna do zabijania, zdolna w pojedynkę wykonywać najniebezpieczniejsze misje, major jest raczej typem „samotnego wilka”, osobą bardzo niezależną i twardo obstającą przy swoich racjach. Ciągła wymiana ciał (Major używa ich kilku, o różnych zdolnościach i zastosowaniach), i status wojskowego obiektu badań zaowocowały u Motoko niepewnością co do własnego „ja” i człowieczeństwa, co w końcu przerodziło się w cichą obsesję na temat „ducha” - jedynej rzeczy, jaka odróżnia cyborga od androida, czyli człowieka od maszyny. Surowa i wymagająca, Major sprawia wrażenie osoby bezdusznej i zimnej, chwilami jednak wychodzi wbrew swojemu wizerunkowi, pokazując, że ani cybernetyzacja, ani długa służba nie zabiły w niej do końca ludzkich uczuć. Po „nieudanej” próbie zatrzymania Pupet Mastera, Major uwolniła się z cielesnych więzów, stając się „duchem sieci” - wirtualną osobowością, egzystującą wśród nieprzebranej ilości danych światowego netu.
|
dodał: Laurefin |
POWRÓT |
|
|
Sonda
|
Top 10
|
Statystyki
|
mieszkańcy online: wędrowców: 0
|
ShoutBox
|
|
|