..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia

 

 

 

 

 

 

 

KONWENTY

 >SZUKAJ


>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago


 War... war never changes. - 2007-06-17 19:22:44
Ach, jakież to perypetie miały miejsce przy okazji powstawania trzeciej części "Fallouta"... Niejeden gracz zgrzytnął zębami, gdy okazało się, że Black Isle "is no more", a prace nad dziełem zawieszono.

Ale cóż to? Oto nadchodzi Bethesda Softworks - bezsprzecznie jeden z mistrzów gier fabularnych, odpowiedzialny za serię "Elder Scrolls". To obecnie od tych kolesi zależeć będą przyszłe losy "Fallouta 3". Nareszcie, po wielu latach oczekiwania, sypnięto garścią informacji dotyczących wyżej wymienionej giery. Wielu zastanawiało się, czy twórcy zachowają rzut izometryczny, czy też, idąc śladem np. "Obliviona" (na którego ulepszonym silniku najnowszy "Fallout" będzie brykał), pozostaną przy FPP. Dzisiaj już wiadomo, że będzie to ten drugi tryb z opcją przełączenia na TPP, czyli po "scrollsowemu". Prawdziwie zajedwabiście rozwiązano natomiast tworzenie postaci. Już w "Morrowindzie" było całkiem oryginalnie, ale tutaj posunięto się jeszcze dalej. Wyobraźcie sobie, że kierować postacią dane Wam będzie niemalże od samych narodzin. Będziecie oglądać jak Wasz "hiroł" przychodzi na świat! Postrzelać twórcy pozwolą już dziesięcioletniemu szkrabowi (fakt, że pistoletem na kulki, ale jednak...). Wtedy dostanie także swojego Pip-Boya (ech... te wspomnienia), za pomocą którego będziemy mogli namierzyć... stacje radiowe, grające utwory popularne w latach czterdziestych i pięćdziesiątych! Nie ma to jak klimat. Osiągnąwszy 19 lat nasza postać w końcu opuści swojego Vaulta (101) i uda się na poszukiwania ojca. Po więcej info (system walki, obszar działania itd.) zajrzyjcie do linka. Nie wiem jak Wy, ale ja w Bethesdę po prostu wierzę. Odpowiedni ludzie na odpowiednim miejscu.
Wawrzyniec


komentarz[4] |


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Viol
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


>POLECAMY!


      Sonda
   Aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta.
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.364925 sek. pg: